Wszystko co chcecie wiedzieć o aplikacjach pisanych na Androida oraz IOS

Selekcja systemu, na którą układana będzie dana aplikacja jest zależne przede wszystkim od własnej polityki, do kogo potrzebujemy adresować swoją aplikację i jakich urządzeń używa nasza ekipa docelowa.

Biały smartfon

Autor: Maurizio Pesce
Źródło: http://www.flickr.com
By aplikacja mobilna była przystępna na oba wzięte platformy: iOS i Android. Ranga systemu, pod który sporządzane są programy mobilne jest bardzo znaczące, ponieważ im bardziej lubiany system tym szersze możliwości ataku na ten układ przez złośliwe oprogramowanie. Biorąc pod uwagę zbiorowe statystyki i teoretyczną nieodzowność wyboru jakiegoś systemu operacyjnego (najlepiej, by aplikacja mobilna była otwarta dla układu Android i iOS), jeśli mają być to użytkownicy w Polsce, wtenczas warto wyłonić Android, ponieważ osób używających sprzętów z tym systemem jest w tej chwili w Polsce stanowczo najwięcej. W tym wypadku możemy być przeświadczeni, że wchodzimy z aplikacją do największej grupy nabywców.

Z kolei jeśli aplikacja mobilna, którą pragniemy wykonać miałaby być

Logo Android

Autor: Quinn Dombrowski
Źródło: http://www.flickr.com

skierowana do konsumentów na całym świecie wtenczas najlepiej postawić ją na iOS. Mobilne programy mogą być efektywną metodą reklamy, albowiem nabywców smartfonów i innych aparatów mobilnych z roku na rok napływa. Kluczowym powodem, dla którego mobilne aplikacje na Android i iOS mogą okazać się powodzeniem jest zjawisko że jednostki, które nich wykorzystują, czynią to dobrowolnie. Proponując interesującą grę czy też inną aplikację, zatrudniamy eksploatatora do wielokrotnego przestawania z logiem. Poza tym w razie satysfakcji z aplikacji mobilnej użytkownicy sami promują je dalej własnym znajomym, a to jest efektywny marketing.

Kliknij ten odnośnik i poznaj tam uwagi o nas. Jeżeli pojawią się jakieś wątpliwości, to z przyjemnością Ci na nie odpowiemy.

Stworzona pod osobiste potrzeby, aplikacja mobilna może przyczynić się do podniesienia sprzedaży pośrednio, czyli poprzez ciekawość użytkownika systemu Android i iOS zlokalizowanymi w niej treściami. Zbyt za poparciem aparatów mobilnych, cały czas się rozkręca. Mobilne aplikacje na Android i iOS zdecydowanie polecane są jednostkom docierającym do użytkownika masowego. Największe pożytki mogą mieć sprzedawcy proponujący ubranie, kosmetyki, książki itp.