Telefoniczny system obsługi klienta. Czym jest oraz w jaki sposób działa?

Telefoniczna obsługa klienta to inaczej mówiąc: biuro obsługi klienta. W aktualnym rozumieniu jest to teren, w którym odbywa się telefoniczna obsługa klienta. Dzisiaj call center kojarzy się przede wszystkim z przestrzenią rodzaju open space, której dominantą jest otwarty charakter.

call center

Autor: Mighty Travels
Źródło: http://www.flickr.com
W takim terenie występują boksy wyposażone w sprzęty biurowe i elektroniczne. Aby praca funkcjonowała umiejętnie, firmy eksploatują zaufane systemy kontaktowe.
Jednym z takich sprawdzonych systemów kontaktowych jest system contact center. Które własności charakterystyczne tego oprogramowania? Materią twórczą jest funkcjonalność, która przejawia się w wielu sferach. Zaszeregujemy do nich między innymi ewentualność korzystania z wielu funkcji w tym samym czasie. Przykładowo – system contact center to wielokanałowość obejmująca takie drogi, jak: SMS, mail, rozbudowana centrala komunikacyjna, społeczne środki masowego przekazu, strony internetowe, nagrywanie pogawędek, fachowe połączenie z firmowym CRM. System contact center wyróżnia również łatwość wdrożenia. Aby korzystać z oprogramowania wystarczy przede wszystkim dostęp do przeglądarki sieciowej. Komplementarne wdrożenie jest możliwe nawet jednego dnia. Jednocześnie firma promująca oprogramowanie udostępnia zespół zawodowców odpowiedzialnych za wszelkie zakresy techniczne. W ten sposób zostaje zagwarantowana stałość kontaktu technicznego.

Cały czas jest umożliwiony kontakt do specjalistówfachowców z dziedziny inżynierii technologicznej. System stoiska wystawiennicze contact center to także uniwersalność mieszcząca się w personalizacji i połączeniu usług z innymi zastosowaniami.