Reklama na telebimie – kiedy dostarczy najwięcej korzyści?

Reklama na telebimie jest w dzisiejszych czasach wybierana coraz częściej, bowiem wiąże się z wieloma zaletami. Telebimy, to znaczy ekrany diodowe, ciągną uwagę potencjalnych Kontrahentów nawet z odległej odległości, oczywiście z tej przyczyny są współcześnie tak skuteczne i funkcjonalne. Musimy jednak pamiętać o tym, że nie sam ekran jest ważny, lecz to co się na nim wyświetla.

telebim-reklamowy

Autor: Alex Goodkind
Źródło: http://www.flickr.com

By cieszyć się większymi zyskami, jakie daje reklama na telebimie, powinno się niezmiernie pieczołowicie ją zaplanować. Reklama winna być przemyślana, interesująca oraz przyciągająca wzrok. Musi być również łatwa do zapamiętania, toteż warto postawić na zwięzłe, zdecydowane hasła aniżeli na długie teksty, których i tak nikt nie zapamięta. Odpowiednia grafika to również podstawa, dlatego należy zadbać o to, żeby reklama była niepowtarzalna, oryginalna i jedyna w swym rodzaju.

Nadzwyczaj znacząca jest lokalizacja telebimu. Jeśli potrzebujemy dotrzeć do jak największej liczby ludzi, należałoby zastanowić się nad reklamą ogólnomiastową, tym bardziej, jeżeli proponujemy swoje usługi na terenie paru rozlicznych miast lub nawet pełnej tlumacz norweski polski – telebimy w Konin. W takiej sytuacji kampanie o większym zakresie są wręcz niezbędne. Decydując się na telebim Konin, Warszawa albo Krosno okażą się niezbędnymi miastami, w jakich taka reklama powinna się znaleźć. Jeżeli szukamy odpowiedniego miejsca na telebim Krosno ma ich kilkanaście. Należałoby skupić się na miejscach, jakie są najczęściej uczęszczane i odwiedzane, zdoła to być centrum miasta, okolice ważkich zabytków lub atrakcji turystycznych, a także nieraz uczęszczane ulice oraz autostrady. Telebimy

doskonale sprawdzą się także w okolicach galerii handlowych czy przystanków – w tych miejscach zawsze jest sporo osób. Powinno się także wybierać miejsca, w których ludzie są zmuszeni do zatrzymania się, telebim znakomicie sprawdzi się przy ulicach z sygnalizacją świetlną, gdzie klient w trakcie zatrzymania się pewnie popatrzy na wyświetlającą się na telebimie reklamę – klik. Nie wolno ukrywać, że dobrze dostosowana lokalizacja to 90% sukcesu.