Jakimi metodami promują się knajpy aby zainteresować klienta?

O popularności restauracji decydują już nie tylko smakowite jedzenie i miła obsługa, bo tego typu miejsc jest dużo, w szczególności w dużych miastach. Restauratorzy muszą dziś działać w taki sposób, by wyróżnić się i przekonać klientów do powtarzalnych odwiedzin ich lokalu. Coraz chętniej inwestują więc w promowanie i marketing restauracji.

Jakiego typu działania podejmują? Jest ich rzeczywiście dużo.

WiFi w restauracji

Autor: Cory Doctorow
Źródło: http://www.flickr.com

Wciąż najbardziej popularne są ulotki dawane przechodniom, ale w tym przypadku możemy tylko liczyć na to, że przypadkowa osoba choćby rzuci okiem na tekst ulotki, a nie momentalnie wrzuci ją do kosza na śmieci. Tak samo popularne są reklamy oklejanie witryn sklepowych Nowy Sącz w czasopismach albo radiu, ale ich wadą jest zwykle duża cena.

Czytaj też: .

Znacząca jest także nowoczesna strona internetowa i obecność w mediach społecznościowych. Teraz coraz więcej ludzi w rzeczywistości nie rozstaje się z telefonem komórkowym lub tabletem, więc niezbędne stało się dostosowanie strony www do mobilnych urządzeń. Pamiętając o licznych użytkownikach sieci, warto też udostępnić klientom w lokalu usługę social wifi, tj. darmowego dostępu do sieci, złączoną z działaniami marketingowymi. Wifi marketing w łatwy sposób pozwala na pozyskanie klientów i sprawianie, aby cyklicznie wracali oni do lokalu. Gdy klient połączy się z siecią, można mu np. wyświetlić naszą stronę albo profil na facebooku. Sprawdź na przykład: spotlike.eu.

Przepisów na marketing restauracji jest więcej i warto się interesować tym tematem, by jeszcze umiejętniej rozwijać swoją restaurację i ciągle mieć klientelę.