Jak promować stronę swej firmy w Internecie?

Persony, jakie posiadają swą spółkę wielokrotnie pragną reklamować ją na wielu płaszczyznach. Począwszy od zwykłego szyldu przed przedstawicielstwem czy wizytówki do promocji zamieszczanej w prasie albo w serwisach internetowych.

Dla większej części firm tego typu struktura promocji może być doskonałym uzupełnieniem tak zwanego marketingu szeptanego.
Google Moja firma to usługa znanej na całym świecie spółki (sprawdź też: obsługa prawna spółek szczecin) mającej swoją główną centralę w amerykańskim mieście pod nazwą Mountain View. Powszechnie znanym faktem jest to, iż ta korporacja ma w swojej palecie bardzo wiele usług, z jakich część jest zwrócona do osób odpowiadających wprost za reklamę działalności gospodarczej w Internecie. Google Moja Firma to zupełnie nieodpłatna usługa, która jest nowszą wersją świadczenia Miejsca Google dla Spółek (Google Moja Firma). Google Moja Firma mogłaby także stanowić doskonałe uzupełnienie posiadanej strony biurowej. Wiadomości, jakie zamieści się na w serwisie Google Moja Firma mogą zostać potem wyświetlane na szczeblu różnych różnych portali należących do tej kalifornijskiej spółki, np. samej wyszukiwarce lub w Google Maps.
portret - komputery

Autor: włodi
Źródło: http://www.flickr.com
Google Maps to niezwykle rozbudowany wariant na dla przykładu zaprezentowanie nie tylko trasy do dowolnego zakątka, lecz również przykładowo do prezentacji w postaci graficznej okolicy, w której poszukiwane przez nas miejsce się mieści. Sama wizytówka Google Maps to niezwykle użyteczna dla różnorodnych szukających informacji o danej firmie osób. Tego typu wizytówka Google Maps jest wyświetlana na poziomie wyników wyszukiwania takiego wyrazu głównego i posiada fundamentalne informacje o firmie. Podawane są one poprzez właściciela w usłudze Google Moja Firma -> znajdziesz to na stronie.

Przykładowo: jeśli mamy aktywność i podamy jej miejsce lokacji w Google Moja Firma, to osoba, jaka poszukuje siedziby naszej korporacji po wpisaniu jej miana w wynikach poszukiwania zobaczy naszą stronę Google Maps, czyli przykładowo udostępnione wcześniej poprzez firmy informacje takowe jak np. zdjęcie i dane kontaktowe.