Jakim sposobem dotrzeć do nabywcy? Skuteczne odmiany reklamy

Czy reklamodawcy dobrze znają skuteczne formy reklamy? A może obawiają się ryzyka oraz stawiają na sprawdzone sposoby?
Na przestrzeni poprzednich 5 lat pułap wydatków na reklamę typu outdoor w naszej ojczyźnie ulega zwalniającemu kurczeniu.

firma - malunek

Autor: Cancillería del Ecuador
Źródło: http://www.flickr.com
Wartość ubiegłorocznych sumptów na outdoor w Polsce została oceniona na 599,23 mln złotych, co stanowiło ok. 7 % udziału w rynku promocji. Liczba nośników outdoorowych w minionych latach utrzymuje się na analogicznym poziomie, co przy demografii naszego kraju jak też liczby miast o liczbie obywateli ponad 100 000 daje spore zagęszczenie, sprawiając tym samym niechęć społeczną do tej formy reklamy. Od wielu lat także słychać głośne dyskusje, iż reklama (zobacz cena oklejenia samochodu) zewnętrzna jest w naszym kraju na niewysokim poziomie ( na ideamo.pl). Nie znaczy to, iż zainteresowanie reklamodawców rynkiem OOH osłabia się, obserwujemy jednak tendencję do poszukiwania nowych podejść takich jak dla przykładu murale reklamowe.
Naturalnie prym w reklamie outdoorowej wiedzie wielki rozmiar, którego zadaniem, poza przyciągnięciem uwagi, jest również budowa poczucia trwałości. Reklamodawcy wypatrują jednak czegoś więcej i tu z pomocą przychodzi ambient oraz nietypowe wykorzystanie powierzchni. Tenże, stosunkowo młody kierunek w reklamie OOH, oddziałuje nie tylko kreacją, lecz także rodzajem jak też kontekstowym ulokowaniem. Warto kierować uwagę na wracające do łask artystyczne malowanie ścian (artystyczne malowanie – ideamo.pl). Ów rodzaj reklam OOH jest droższy od zwyczajnych siatek, ale daje szerokie możliwości.

Murale zyskują większy szacunek klientów z uwagi na manualne wykonanie, zatem swoje walory artystyczne, sam przebieg tworzenia jest nieprzeciętny oraz ogromnie przyciąga atencję odbiorców.