Zastosowanie ulotek marketingowych

Pierwsze foldery marketingowe pojawiły się w naszej ojczyźnie w latach 90-tych, razem z pierwszymi hipermarketami. Dzisiaj nie tylko przez handlowców, ale również przez konsumentów są postrzegane jako główny środek komunikowania się sieciówek z konsumentem. Nawet niewielkie sieci marketów drukują gazetki promocyjne.

gazetki promocyjne

Autor: Matti Mattila
Źródło: http://www.flickr.com
Coraz częściej takie gazetki promocyjne dostępne są w wydaniu internetowym. Nie jest to dziwne, Net jest bowiem dziś medium o największej sile wpływania. Tak sieci hipermarketów, jak też poświęcane temu serwisy www proponują nabywcom możliwość analizowania katalogów w Sieci internetowej. Nie bez odkurzacze sucho mokro przesłania jest również kwestia ekologii, wydrukowanie 50000 papierowych gazetek promocyjnych to ścięcie 20 drzew! Potencjalni nabywcy mogą badać ceny i bieżące zniżki siedząc wygodnie we własnym fotelu. Prócz tego, coraz więcej hipermarketów umożliwia dodatkowo sprawunki za pośrednictwem Internetu, co jest ogromnie wygodnym dla konsumentów wyjściem. Takowe zakupy mogą być zarówno najtańsze, jak także niezmiernie wygodne z opcją dostawy „pod drzwi”.

Jedną ze skutecznych strategii marketingowych jest pokazanie klientowi ceny przed i po obniżce, sposób ten z powodzeniem wykorzystują gazetki reklamowe. Treść najczęściej jest wzmacniana informacją, że taka okazja jest krótkotrwała. Gazetki promocyjne (elektropromo.pl/) mają również za zadanie utrwalić daną markę w myśli klientów. Krótko mówiąc, funkcje gazetki promocyjnej to: marketing oferty marketu, wzmocnienie rozpoznawalności firmy oraz przekazanie informacji o umiejscowieniu punktów sprzedażowych.

przecena

Źródło: freepik.com
Gazetki promocyjne są jedną z bardzo popularnych strategii powiadamiania klientów o najatrakcyjniejszych ofertach, otwarciu nowego marketu czy też jego modernizacji. Ponad połowa nabywców wybiera broszurki reklamowe jako najważniejsze źródło wiedzy o obniżkach w sektorze spożywczym. Gazetki promocyjne (sprawdź koniecznie) jest to łatwy oraz niedrogi sposób na dotarcie do klienta. Można je rozprowadzać lokalnie, rozmieszczając na stworzonych w tym celu stoiskach w marketach bądź też rozprowadzając je po pobliskiej okolicy. W skutek tych przedsięwzięć reklama trafia do potencjalnych konsumentów skutecznie kusząc ich promocjami.