Kto może być adresatem specjalistycznego szkolenia z prawa autorskiego? Odpowiedź nie jest łatwa, bo obejmuje dość sporą grupę ludzi, zatrudnioną w szeroko rozumianych mediach, w instytucjach kultury czy nowych technologiach. Mogą to być ludzie z branży wydawniczej, ponieważ z twórcami i ich dziełami obcują każdego dnia. Mogą to być osoby pracujące w agencjach reklamowych, ponieważ prawo autorskie zahacza o promocję i reklamę towarów i usług oraz kreowanie i wykorzystanie wizerunku.
Mogą to być osoby na co dzień pracujące z artystami tworzącymi prace z zakresu plastyki, techniki, filmu, sztuk wizualnych czy muzyki. Zagadnienie jest szczególnie ważne, bo wszystko, co może nosić miano utworu, podlegać będzie prawu (Szukasz porady prawnika? Polecamy – adwokat od rozwodów lublin) autorskiemu – wejdź i sprawdź ofertę autorskie.pl. Percepcja tego zagadnienia zmieniła się trochę od kiedy pojawił się internet, ze względu na różne utwory i dzieła funkcjonujące dzięki niemu lub tylko w nim. Zahaczamy tu również o twórców produktów, które funkcjonują wyłącznie w sieci, czyli koderów i informatyków, autorów gier czy grafik na użytek internetu.
Warto wiedzieć wcześniej, czy szkolenie będzie przeprowadzone z użyciem nowych technologii i czy na osoby szkolone będą czekały obszerne materiały szkoleniowe oraz niezbędne akty prawne. Dowiedzmy się też kilku rzeczy o trenerze i jego metodach pracy ze szkolonym zespołem.