Jak w praktyce najlepiej zachęcić do produktu?

Oczywiście prezentując go w jak najlepszym świetle i tworząc w nas poczucie, że jest nieodzowny
Jeśli zaczynami analizować zwyczaje konsumentów, bardzo wyraźnie rzuca się w oczy kwestia, jaką są nawyki i przyzwyczajenie.

Ekron telefonu

Autor: Sebastian Michalke
Źródło: http://www.flickr.com
wyjazdy

Autor: HazteOir.org
Źródło: http://www.flickr.com
Jeśli już się do czegoś przyzwyczaimy i wejdzie nam to w nawyk, zaczynamy traktować to, jako nieodzowną część naszego życia. Tego rodzaju mechanizm stosują właśnie eksperci od reklamy i marketingu.
rachunki
Reklama ma nas zaciekawić i nakłonić do kupienia poszczególnego produktu, czy skorzystania z konkretnej usługi. Żeby tak się stało musi niewątpliwie wywołać w nas przekonanie, że poszczególna rzecz jest nam rzeczywiście potrzebna w życiu i że nie sposób jej nie mieć, jeśli już się z nią zapoznaliśmy. Stąd też dzisiejsza reklama powinna być jak najbliżej ludzi.

Zaciekawił Cię ten wątek? Zatem wejdź w link do serwisu wypoczynek nad jeziorem i ciesz się innymi tekstami. W razie pewnych wątpliwości – zwróć się do nas.

Różnego typu breloki, które możemy przymocować do kluczy, którymi każdego dnia otwieramy i zamykamy drzwi do domu, oryginalna odzież reklamowa, którą często zakładamy, bowiem jest wygodna i atrakcyjnie wygląda, magnesy na lodówkę – te i podobne przykłady pokazują, że fachowcy od marketingu chcą właśnie w taki sposób zapoznać klienta z konkretnym produktem, z konkretną marką i podświadomie przyzwyczaić go do korzystania z jej usług również w przyszłości.

Czy jeśli mamy świadomość jak funkcjonuje ten mechanizm, jesteśmy w stanie mniej ulegać rozmaitym gadżetom czy produktom reklamowym? Jest to rzecz jasna kwestia indywidualna, aczkolwiek należy przyznać, że dziś trudno obyć się bez takich rzeczy i że rzeczywiście już się do nich w jakiś sposób przyzwyczailiśmy, chociaż nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę.