Jak najlepiej zareklamować swoją firmę? Jakie są nowatorskie metody na idealną promocję?

Każdy z nas jako małe dziecko miało większą albo mniejszą chęć myślenia o przyszłości. Na pewno nie chodziło o życie, ponieważ o to martwili się rodzice. Swoiste dziecięce wybieganie w przyszłość, to po prostu fascynacja filmami science ficton, w jakich istnieją roboty, są statki kosmiczne, w których ukazany jest świat za jakiś czas. W tego typu filmach na pewno przewijały się drony, czyli małe urządzenia, jakie latają nad nami i przykładowo nas filmują.

3dr iris

Autor: Becky Stern
Źródło: http://www.flickr.com

Z tego typu rozwiązań jest w stanie korzystać każdy z nas, a faktycznie już korzysta branża filmowa. Ponieważ do tej pory ujęcia filmowe mogliśmy tylko robić przy stosowaniu drogich helikopterów, to ich wynajmowanie było rzeczywiście dosyć drogie. Tylko nieliczne, duże firmy było stać, by je wynająć. Nie mówiąc już o osobach prywatnych. Aktualnie na szczęście się to zmieniło. Koszt nagrania klipów z powietrza jest na pewno niższy, więc dzięki zastosowaniu nowoczesnych dronów można przykładowo ukazać swoją firmę z fantastycznej perspektywy.

Zwłaszcza, że do takich działań stosowane są coraz bardziej nowoczesne sprzęty, typu dron DJI Inspire one. Właściwie w tej dziedzinie odnajdziemy wiele innych, interesujących modeli, kolejnym przykładem jest bez wątpienia dron 3DR Iris +. Filmowanie (czytaj tutaj wideofilmowanie wesel Kraków) z powietrza to idealny sposób na reklamę na przykład dla firm logistycznych. Popatrzmy na taką okoliczność, iż poza normalnymi zdjęciami kierowców czy samochodów, możemy wykonać parę interesujących ujęć z powietrza. Niczym w dobrym filmie można zobaczyć z góry samochody pokonujące kolejne kilometry. Tak samo można prezentować duże magazyny lub zakłady. Standardowymi metodami ciężko by było oddać ich wielkość. Dodatkowe informacje w temacie quatrocoptera: tutaj więcej.

DJI Phantom 3 Profesional

Autor: Compudemano
Źródło: http://www.flickr.com

Filmowanie z powietrza to więc świetny sposób, żeby wyprzedzić konkurencję i pokazać się bardziej profesjonalnie. Możliwe, że za kilka lat to będzie coś normalnego, więc każde przedsiębiorstwo już będzie z tego korzystać, mimo to dobrze zawsze być trochę do przodu, by pokazywać się jako firma nowoczesna, jakiej klasę dostrzegamy na każdym kroku. To z pewnością zaprocentuje bardziej korzystnymi wynikami w przyszłości, co przekłada się na większe pieniądze i bardziej korzystne perspektywy. To najistotniejsze dla każdej firmy.