Zareklamuj firmę w aktualnej gazetce – zobacz jak to wygląda w rzeczywistości

Najważniejszą cechą wolnego rynku jest przede wszystkim konkurencja. Obecnie na naszym rynku działa poro firm i co rusz pojawiają się nowe, stąd też tak istotne jest, aby umiejętnie wyróżnić się na tle firm prowadzących podobny rodzaj działalności gospodarczej. Służy do tego rzecz jasna reklama, a ściślej mówiąc różne jej formy.

reklama

Autor: Broadway Tour
Źródło: http://www.flickr.com
Obecnie przedsiębiorstwa mogą reklamować się na rozmaite sposoby. Standardowo mogą być to plakaty, ulotki czy reklama w radiu lub telewizji. Coraz częściej wykorzystuje się także reklamę poprzez gadżety, czyli przekazywanie klientom za darmo słodyczy, długopisów lub innych rzeczy posiadających logo firmy. Najczęściej jednak wykorzystuje się wymienione już ulotki czy gazetki promocyjne np. Promocyjni, jako, że są względnie tanim i efektywnym narzędziem reklamy.

Oczywiście formę reklamy należy dopasować do rodzaju działalności. Dlatego przykładowo gazetki promocyjne są używane zazwyczaj przez sklepy, jako, że dzięki nim mogą przedstawić one rozległy asortyment proponowanych artykułów. Istnieje przy tym kilka warunków, które trzeba spełnić, aby rzeczywiście przyciągnąć nowych klientów. Taka gazetka nie może być oczywiście nudna. Powinna swoją szatą graficzną i formą zachęcać do przejrzenia artykułów.

reklama

Źródło: www.medas-media.com.pl

Niezwykle często na tytułowej stronie umieszcza się promocyjne oferty, co jest doskonałym rozwiązaniem. Stosuje się również zachęcające hasła reklamowe, które łatwo wpadają w ucho i łatwo je można zapamiętać. Żeby jednak gazetki rzeczywiście przyniosły pożądany efekt, powinny trafić do jak najliczniejszego grona odbiorców. Kolportaż ulotek i gazetek tego rodzaju nie kosztuje dużo, a może przynieść spore korzyści.

Bardzo dobrym rozwiązaniem jest także umieszczanie gazetek promocyjnych w sieci. Internet to zresztą dobre miejsce na reklamę, jednak należy wiedzieć, gdzie umieszczać reklamy, jako, że z biegiem czasu jest ich w sieci coraz więcej i użytkownicy stron (zobacz pozycjonowanie stron Artefakt) internetowych coraz częściej nie zwracają już uwagi na znajdujące się na stronach bannery. Oczywiście gazetka tego rodzaju powinna znaleźć się w pierwszym rzędzie na stronie sklepu i to w widocznym miejscu. Skutecznym jednak rozwiązaniem jest także newsletter, czyli elektroniczna forma biuletynu przesyłana na pocztę klienta.