Wielkoformatowe ekrany w niewielkim mieście – do czego mogą zostać wykorzystane?

Telebimy, czyli ekrany wielkoformatowe zbudowane z diod LED, są całkiem nową formą reklamy zewnętrznej, która ostatnimi czasy zyskuje coraz większą popularność. Dzięki interesującej formie telebimy szczególnie szybko trafiają do adresatów, pokazując im specjalnie wyselekcjonowaną treść marketingową. Dzisiaj nawet mniejsze miasta stosują wielkoformatowe ekrany do celów reklamowych. Jakie korzyści niesie ze sobą ta technologia?

stykówka - firma

Autor: Presidencia de la República Mexicana
Źródło: http://www.flickr.com
Jeśli chodzi o niewielkie miasta stosujące telebim Sanok stanowi tego świetny przykład. Miasto to, pomimo dość niewielkiej liczby mieszkających w nich osób, posiada liczne wielkoformatowe ekrany, emitujące reklamy miejscowych przedsiębiorców i nie tylko. Poszukując miejsca, gdzie zostanie umieszczony telebim Sanok zdecydował się na miejsce niedaleko ruchliwych ulic, w którym każdego dnia panuje duży ruch. Dzięki temu jeszcze więcej ludzi zauważy komunikaty reklamowe, co jest dobre dla reklamodawców. Warto kliknąć reklama Sanok. Jeżeli chodzi natomiast o miasta, które dopiero planują wykorzystać telebim Jasło stoi tutaj na pierwszym miejscu. Miasto to pragnie ponadto użyć wielkoformatowe ekrany nie tylko do celów reklamowych, lecz także do powiadamiania mieszkańców o istotnych dla nich kwestiach. Spradź prosto z tego źródła Tego typu telebim Jasło zastosuje przede wszystkim, żeby wyświetlać komunikaty o utrudnieniach w ruchu drogowym – o powstałych korkach, objazdach spowodowanych kolizją czy o remontach ulic. Rozwiązanie to, choć niestandardowe, bez wątpienia ułatwi codzienne życie dużej liczby mieszkańców. Jak widać nowoczesna technologia wielkoformatowych ekranów staje się coraz stosowana.

Czy znalazłeś potrzebne informacje na prezentowany wątek? Jeżeli tak, to bardzo dobrze, ale równie fascynujące będą dane na niniejszym serwisie. Wtedy przejdź tam (http://www.drabest.pl/pl/27-przegubowa).

Usługodawcy coraz częściej wybierają taki rodzaj reklamy stawiając na jej komunikatywność – barwny, przyciągający wzrok obraz, który wyświetla się na ekranie z pewną częstotliwością trafia bezpośrednio do klienta, budząc w nim podświadomą chęć zakupu i duże zainteresowanie konkretną marką.

Na korzyść reklamy na telebimach przemawia też dość niski koszt jej wytworzenia i wyemitowania – jest to dużo tańsze niż telewizyjna reklama, a dociera do analogicznie dużej grupy potencjalnych klientów. Można więc stwierdzić, że telebim to reklama przyszłości, idealnie dostosowana do trybu i tempa życia dzisiejszych ludzi, którzy wciąż są w drodze.