W jaki sposób zaprojektować należyte wizytówki firmowe?

Myślenie stereotypowe to bilet wizytowy w postaci kartoniku o wymiarach 85×55 mm, zadrukowanego z jednej względnie z obu stron twymi danymi kontaktowymi a także danymi firmy. Praktycznie każdy tak właśnie myśli o wizytówkach. Efektywny marketing musi wychodzić poza wszelakie schematy. Czas na myślenie nietradycyjne!

wizytówki

Autor: Sean MacEntee
Źródło: http://www.flickr.com

Składana wizytówka wiąże walory nośnika tradycyjnego a także kilkustronicowej broszurki. Jest ona poręczna w przechowywaniu, co umożliwia jej długi żywot po wyprodukowaniu. Zarazem liczba informacji, którą jest w stanie przekazać przy tak małej przestrzeni, jest zdumiewająca. Składana wizytówka mało różni się od każdego innego druku tego rodzaju, bez kłopotu mieszcząc się w standardowym wizytowniku. Po wzięciu jej do dłoni nagle rozkłada się, oferując 6 niedużych stron, na których możesz umieścić wszystko, co ocenisz za ciekawe dla klienta oraz korzystne z twego punktu widzenia. Nieczęsto będziesz miał sposobność nawiązać tak trwały kontakt z ewentualnym klientem.

Interesujący wpis? Jeśli tak myślisz, kliknij bez ociągania ten link, gdyż w witrynie etykiety samoprzylepne na kosmetyki, którą tu znajdziesz, także jest coś wartościowego.

Nawet jeżeli nie skorzysta on z twoich usług bezzwłocznie, oryginalna wizytówka może przypomnieć mu o tobie nawet po wielu tygodniach. Z wszelkich materiałów promocyjnych, wizytówki składowane są najczęściej – większa część ludzi wychodzi z założenia, że nigdy nie wiadomo, kiedy mogą się przydać. Stwarza to szansę, którą szkoda by było zmarnować. Dlatego warto skorzystać z .

Wizytówka powinna utrwalać korzystny wizerunek twojej firmy, zapewniać prosty i szybki kontakt z twą firmą (ważne jest, żeby istniało kilka opcjonalnych dróg – sam adres e-mail może nie wystarczyć). Ważne jest także, by była ona łatwa do przechowywania oraz do znalezienia nawet po długim czasie. Broszura zapewnia większość z tych atutów, dorzucając do nich obfitość danych, które może komunikować kontrahentom, głębsze zapoznanie klienta z firmą oraz jej propozycją i zachętę do szybkiego zainteresowania się reklamowanymi artykułami (mogą być to rabaty, ograniczone czasowo konkursy ewentualnie inne formy zachęcenia konsumentów do działań).

Broszura wielkości wizytówki, wizytówka składana z 3 niewielkich arkuszy – jakkolwiek to określisz i wyobrazisz sobie, jest to bez wątpliwości doskonały pomysł na promocję swojej firmy i zainteresowanie bardzo wielu osób jej ofertą. Składana wizytówka ma walory trójstronnej broszurki oraz tradycyjnej wizytówki. By znaleźć firmę trudniącą się projektowaniem oraz drukiem podobnych wizytówek wystarczy wystukać w wyszukiwarkę frazę: projektowanie wizytówek.