Tag Archives | obsługa

Jakim oczekiwaniom nabywców próbują w XXI stuleciu sprostać producenci nowoczesnych komórek

Dzisiejsi klienci sklepów ze smartfonami, tak stacjonarnych, jak i tych internetowych, stają się wyjątkowo świadomymi konsumentami. Dzięki książkowej wiedzy zawartej w branżowych czasopismach czy esejach zamieszczanych w internecie o wiele lepiej orientujemy się w tej tematyce. A perfekcyjnie zorientowany w temacie klient oczywiście nie zakupi urządzenia, którego przemyślny, a czasem także i nieuczciwy ekspedient po prostu pragnie szybko się pozbyć.

Optymalizacja konwersji w dużej wielkości sklepie obsługiwanym internetowo

Optymalizacja konwersji powinna być przeprowadzana zasadniczo w każdym sklepie. Oznacza ona ustalenie liczby osób, które weszły do sklepu w jakimś wymiarze czasu do naprawdę nabytych przez nie wyrobów.

Z jakiego powodu tak ważne jest właściwe przeszkolenie nowo przyjętych ekspedientów

Otworzenie nowego sklepu wymaga od jego właściciela zatrudnienia co najmniej jednego pracownika, czyli ekspedienta. Jeśli konkretny kapitalista posiada sieć lokali stworzonych z myślą o przyszłych kupujących, to bez dwóch zdań musi postarać się o jak najlepszą grupę pracowników.