Ekran led – współczesne nośniki reklamowe

Dzisiejsza technologia ciągle nas zaskakuje. Podobnie było w momencie, kiedy pojawiły się na rynku ekrany ledowe. Obecnie nie dziwi już ekran led, ale jest to niesamowicie dobre rozwiązanie na przykład w telewizorach, choć tego rodzaju wyświetlacze są wykorzystywane też w innych urządzeniach. Ekrany te pozwalają np. na fajną reklamę i nie chodzi wcale o reklamowanie się w TV. Mowa raczej o reklamach na ulicach. Kiedy idziemy ulicą dużego miasta na sto procent widzimy telebimy, a telebimy to właśnie ekrany led. Dzięki nim reklama ma zupełnie nowy wymiar. Bez względu na warunki pogodowe telebimy ciągle pokazują reklamy.

telebim

Autor: Piotr Drabik
Źródło: http://www.flickr.com
Ekrany diodowe to nic innego jak wyświetlacze typu led. Nie każdy wie, że telebim to właśnie ekran LED, a tych ostatnimi czasy pojawia się w mniejszych i większych miastach bardzo dużo. Wyświetlacz ledowy jest idealnym rozwiązaniem na to, żeby przykuć uwagę któregoś przechodnia. Dlatego z wielką pieczołowitością poszukuje się dobrej lokalizacji dla tego rodzaju urządzeń. Telebimy są montowane, w takich miejscach, gdzie jak najwięcej osób będzie w stanie na nie spojrzeć.

Na jednym telebimie wyświetlają się reklamy nawet kilkunastu firm, co pozwala na zarobienie ludziom, którzy wynajmują telebim tym firmom, reklamującym się na ich sprzęcie. A firmy, które wybierają taką reklamę na ekranach led – ekran LED w Andrychowie, wiedzą, że da im to zysk. Możemy łatwo dostrzec, że po wprowadzeniu reklam na telebimie zainteresowanie produktami lub usługami danego przedsiębiorstwa wzrasta.

Choć są oczywiście osoby, które w to nie są w stanie sobie tego wyobrazić i wydaje im się, że wykupowanie reklamy na telebimie niewiele da, to nie mają oni racji. Jeśli zależy nam by nasza firma faktycznie zaczęła odnosić oczekiwane sukcesy, to powinniśmy zainwestować w reklamę tego typu – jak tu.

Oczywiście musimy pamiętać, że marketing na dobry poziomie to nie tylko reklama etykiety samoprzylepne na butelki na telebimie, ale przecież od czegoś trzeba zacząć. A najlepiej rozpocząć od tego, co trafi do sporego grona potencjalnych klientów. Po pierwsze trzeba zobaczyć, gdzie w naszym mieście są ustawione ekrany ledowe, a później musimy dowiedzieć się, jaki jest koszt reklamowanie się na nich.