Co będzie najbardziej skuteczne w promocji naszego produktu? Billboard czy może telebim? O czym warto wiedzieć?

Wiele osób ma dylemat, bo zastanawia się, co jest lepsze, czy billboard, a może telebim? Tak naprawdę na to pytanie nie istnieje jedna odpowiedź, wszystko jest zależne od naszych prywatnych preferencji. Najlepiej więc przez wybraniem jednej z możliwości odpowiedzieć sobie na kilka zasadniczych kwestii, czyli przede wszystkim jaki mamy budżet, w jakim miejscu pragniemy umieścić reklamę i do jakich osób chcemy trafić?

reklamy w mieście

Autor: Broadway Tour
Źródło: http://www.flickr.com

Billboard to nośnik reklamy o sporych rozmiarach, dość często występuje w postaci tablicy albo plakatu. Billboardy zdarzają się podświetlone, by były dostrzegalne w porze nocnej. Rozmiary są różnorakie, począwszy od formatu europejskiego, czyli 5.04 x 2,38 metra, poprzez 4×3, 6×3 czy 12,3. Są też citylighty, jakie posiadają rozmiar 1,2×1,8. Widoczne są one bardzo często na wiatach przystanków.

Czy teraz chcesz znaleźć coś fascynującego na prezentowany wątek? Jeśli tak, to poznaj dane w odniesieniu do firmy i przejrzyj ofertę (http://www.sigma-rachunkowe.pl/oferta/).

Spotykane są również, szczególnie w metrze, billboardy rozmiar 6m2. Największe są megaboardy – mają od 50 do 300 m2 i spotykane są najczęściej w większych miastach. Telebim jest nośnikiem reklamy w formie wizyjnego ekranu, jaki składa się z diod led. Dość często spotykana jest także sieć telebimów, zapewnia to bowiem bardziej znaczne korzyści w dziedzinie promocji. Wielką przewagą nad wielkim ekranem plazmowym jest widoczność obrazu, nawet jak występuje znaczne nasłonecznienie.

Masz chęć zdobyć więcej informacji na prezentowany wątek? Jeżeli tak, to odszukaj stronę, która omawia nie mniej ważne dane – są one bardzo ciekawe.

Widzialna jest także wyrazistość spowodowana bardziej znaczną jasnością powierzchni telebimu. Tego typu ekran można zamontować zarówno na zewnątrz, co oznacza reklamę outdoor, jak i wewnątrz, co oznacza indoor. Powinniśmy przyznać, iż w ostatnim czasie coraz bardziej powszechnie stosowane są telebimy. Na pewno to nie dziwi, bo gwarantują więcej za mniej, a ponadto są naprawdę skuteczne – .

reklama miejska

Autor: waylonscott
Źródło: http://www.flickr.com

Sprawdzają się w wielu lokalizacjach, nie jest istotne czy nasza kampania ma się odbywać w wielkim mieście, takiego rodzaju Poznań, czy mniejszym jak Bolesławiec – rezultaty są tak samo dobre. Bardzo dobrym przykładem jest telebim Bolesławiec Zgorzelecka, w którym tego typu telebim faktycznie przykuwa uwagę i powoduje, iż ludzie w rzeczy samej chcą skorzystać z naszej oferty. Wiadomo, że to, co zadecydujemy jest zależne tylko i wyłącznie od nas, pamiętajmy jednakże, iż jak liczymy na najlepsze efekty, to z pewnością lepiej wybrać telebim.